Cerita Lucah Yang Tak Pernah Habis

by admin on 24/04/2011

  • Sharebar




Boss berkata kepada Secretary :
Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.

Secretary menelefon Suaminya :
Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti…

Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama
seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama….

Buah Hati menelefon Murid tuisyennya :
Saya kene bekerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen…

Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya :
Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama…

Atuk (the 1st boss) menelefon Secretary :
Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh…

Secretary menelefon Suaminya :
Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah membatalkan outstation tu…

Suami menelefon Buah Hatinya :
Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya. .

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya :
Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.

Murid Tuisyen menelefon Atuknya :
Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk.

Atuk menelefon Secretary :
Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi uruskan semuanya..

Sumber: Munira Sajuti

Nota Kaki: Baca la sampai habis okey? wakakaka, ulang dan ulang! wakakaka

Incoming search terms:

  • cerita lucah
  • ceritalucah
  • cerita lucah 2011
  • kisah lucah
  • media lucah
  • cerita lucah cikgu
  • cerita lucah best
  • medialucah
  • kisah lucah com
  • media lucah com

{ 3 comments… read them below or add one }

paihujey April 24, 2011 at 12:15 pm

perghhh!!! kisah yg tiada penghujungnya..
paihujey recently posted..hormat-menghormati amalan muliaMy Profile

Reply

Syed April 24, 2011 at 3:07 pm

what comes around goes around.hehe.
Syed recently posted..Rumors – iPhone 5 pada akhir tahun iniMy Profile

Reply

johny dony April 4, 2012 at 1:42 pm

hahaha.. very serious funny !!

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: